Nový rezervační systém Fresha na rezervace platné od 1.9.2024 a garance rezervací platební kartou
Vedle našich největších priorit dopřávat Vám ty nejkvalitnější služby, společně s příjemnou atmosférou v salonu, nezapomínáme na to, aby i rezervace služeb byla pro Vás komfortní.
Proto na rezervace služeb od 1.9.2024 spouštíme nový rezervační systém Fresha.
Fresha je jeden z nejrozšířenějších rezervačních systémů pro salony na světě. Možnosti, které Vám zákazníkům i nám v pozadí salonu přináší, jsou fascinující.
Do Freshy se můžete registrovat již dnes a můžete začít rezervovat své služby na září 2024 a dále.
Rezervaci vytvoříte buď standardně přes web nebo pohodlně přes aplikaci Fresha (doporučujeme):
Do konce měsíce srpna bude v provozu souběžně s Freshou i původní rezervační systém na rezervaci služeb do 31.8.2024.
V případě jakýchkoliv potíží s registrací či vytvořením objednávky se neváhejte na nás obrátit na info@salonpardubice.cz, budeme se snažit reagovat co nejdříve.
Na co se můžete ve Freshe těšit?
- objednávání přes moderní a přehlednou aplikaci Fresha ve Vašem mobilním telefonu (iOS i Android) nebo standardně přes web www.fresha.com
- možnost platit kartou přímo v aplikaci
- možnost velmi snadno upravovat nebo rušit termín rezervace (do stanoveného času před začátkem rezervace)
- možnost objednat více služeb najednou v rámci jedné rezervace (nejčastěji mani + pedi)
- historie rezervací a účtenek v aplikaci
- potvrzení i připomenutí rezervací přes notifikace z aplikace, e-mail a sms
- okamžité potvrzení rezervací (do 2min)
- možnost zakoupit a uhradit dárkové poukazy přímo přes rezervační systém
- možnost zakoupit zvýhodněné balíčky a členství přímo přes rezervační systém
- možnost nakoupit kosmetické produkty přímo přes rezervační systém
- možnost zařadit se na čekací listinu na uvolněné termíny ve Vámi vybraných intervalech
Garance rezervace platební kartou a nové podmínky pro storna rezervací
Významnou změnu v systému rezervací služeb do našeho salonu bude nově garance rezervace platební kartou. Kartu zavedete do Freshy pouze jednou při registraci či první rezervaci. Nejedná se o platbu předem, nýbrž pouze jako garance termínu Vaši rezervace a ochrana našeho salonu proti pozdnímu zrušení nebo nedostavení se na rezervaci. Tento systém znáte běžně ze systémů rezervace ubytování (Booking.com apod.)
Storno podmínky:
- zrušení či změna rezervace více než 24h předem - žádný poplatek
- zrušení rezervace v průběhu 24h před rezervací - poplatek 50% z ceny služby
- nedostavení se rezervaci - poplatek 100% z ceny služby
Případné poplatky budou strženy ze zavedené platební karty.
Proč přicházíme s touto ochranou?
Bohužel máme velké množství rezervací, které jsou zrušené mnohdy pár minut nebo hodin před započetím. Výjimkou nejsou ani situace, kdy se klient nedostaví vůbec, bez omluvy. To má hned dva negativní důsledky.
Finanční ztráta, kdy pracovník je na salonu bezprizorně a pouze generuje náklad. Na poslední chvíli pak již nejsme schopni uvolněný termín obsadit.
Řadě z Vás pak naprosto zbytečně blokujeme termíny, o které byste moc stáli.
Uvědomujeme si, že změny zavedených systémů nebývají vždy jednoduché, ale jsme přesvědčeni o tom, že zejména mobilní aplikaci si brzy oblíbíte a poznáte ten rozdíl v komfortu rezervace.
Za jakoukoliv zpětnou vazbu budeme moc rádi, ať už u nás na salonu nebo na info@salonpardubice.cz.