On-line rezervace

Vítejte v rezervačním systému Salon Pardubice.

Důležité informace k objednání

1) Mohu svůj poukaz/voucher využít i po skončení platnosti?
V případě, že nestíháte zakoupené služby využít v době platnosti, obraťte se na nás před koncem platnosti na e-mailu info@salonpardubice.cz. Platnost vám rádi na základě zaslané žádosti prodloužíme. Bez předchozího prodloužení e-mailem není možné ošetření po platnosti čerpat. Propadlé vouchery/poukazy vám bohužel nebudou akceptovány.

2) Mohu svou objednávku předem zrušit?
Své objednávky můžete rušit nejpozději 12 hodin před začátkem rezervace přes svůj účet na www.salonpardubice.cz (sekce "Rezervace") nebo skrze odkaz v potvrzovacím e-mailu, který vám byl zaslán při vytvoření rezervace. Pokud svou rezervaci včas nezrušíte a na termín se nedostavíte, ošetření automaticky propadá. V případě, že se na svou rezervaci nedostavíte bez předchozího odhlášení opakovaně, váš účet bude pro další objednávání zablokován a všechny vaše budoucí rezervace vám budou stornovány.

3) Jak mám postupovat, když nestihnu objednávku zrušit ve stanového lhůtě nebo na rezervaci zapomenu?
Pokud na svou objednávku zapomenete či ji nestihnete ve stanovené lhůtě zrušit a budete mít zájem o náhradní termín, kontaktujte nás, prosím, neprodleně na e-mailu info@salonpardubice.cz. Zajisté se pokusíme najít řešení, aby vám ošetření nepropadlo. Pokud nás kontaktujete až po termínu Vaši návštěvy, bude Vám nabídnuta možnost náhradního termínu pouze na základě úhrady poplatku za zmeškání rezervace. Bez přímého kontaktování není možné zakoupené ošetření v případě zmeškání rezervace opakovaně využít.

4) Je třeba přijít na ošetření s předstihem?
Na ošetření prosím docházejte alespoň 5-10 minut před začátkem samotné rezervace. Při pozdním příchodu vám nemůžeme garantovat dodržení délky ošetření.